Beza Antara ‘Kaya Gila’ Dengan ‘Gila Nak Tunjuk Kaya’

Setakat artikel ini ditulis, saya belum menemui lagi Warren Buffet dan Mark Zuckerberg, pengasas Facebook beria-ria berswafoto untuk menunjukkan kekayaan mereka, tidak kisahlah sama ada mahu menunjuk-nunjuk kereta, duit, cincin atau pun rumah. Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa Warren Buffet masih lagi tinggal di rumah yang dibelinya pada tahun 1958 dengan harga USD31,500. Rumah …

Artis-artis Malaysia Yang Memiliki Superbike 1000cc! Bergaya Sungguh Ada Pakai Ducati, BMW !! Tapi Artis Last Tu Motor Beliau Paling Rare Sekali, Layak Panggil Rider Sejati!!

Sekarang, kalau lepak di mana2 pun, salah satu isu yang hangat dibualkan oleh kaum adam ialah isu superbike, selain daripada isu bola sepak.. Siapa yang tak nak pakai superbike? Memang menjadi kegilaan ramai lelaki kepada superbike pada masa kini.. Kalau kita lihat di KL sekarang memang dah menjadi trend membawa superbike.. Sebab boleh menyelit time …

Mahu beli kasut tetapi hanya ada RM1.60, Siapa sangka wanita baik hati ini belikan lelaki miskin kasut berharga RM145!

Bagi penganut agama Kristian, perayaan Hari Natal merupakan waktu di mana mereka akan saling memberi sebagai tanda penghargaan atas segala yang mereka miliki. Sempena 25 Disember ini, seorang wanita muda telah melakukan satu tindakan yang sangat menyentuh hati sekali gus membuatkan dia bukan sahaja dikenali ramai tetapi disanjungi. Facebook Perbuatan mulia wanita ini telah dirakamkan …

Jurugambar Ini Menghabiskan Masa 9 Tahun Untuk Menangkap Foto ” Orang yang Sama Dalam Perjalanan Ke Pejabat “. Perubahan Setiap Orang Sungguh Sukar Dipercaya!

Kamu pasti punya pengalaman yang sama, setoap hari dalam kehidupan sehari-hari bertemu dengan “orang asing yang sama”. Dia mungkin berada satu bus dengan kamu, tinggal di satu kawasan, bekerja di gedung yang sama, menaiki lift yang sama, kamu tidak mengenalinya, namun kamu setiap hari bertemu dengannya, perasaan “orang asing yang akrab” ini pastinya sesuatu banget! …

[VIDEO] Wow, Ini Bilik Ke Butik Mewah? Terkejut Tengok Bilik Wardrobe Datuk Seri Vida Buat Che Ta Tergamam!

Tergamam kami tengok sebahagian video yang dikongsikan sendiri oleh Che Ta apabila menemu ramah pengasa kosmetik Qu Puteh, Datuk Seri Vida. Wah memang meriah bila dua diva bertemu kan! Tapi apa yang lagi menarik, ramai yang terkesima dan tergamam melihat kemewahan rumah Vida yang tersergam indah! Lebih lagi apabila Vida membawa Che Ta memasuki bilik …

12 Kelebihan Suami Simpan Janggut, Rupanya Isteri Pun Dapat Untung Sama. No 8 Paling Isteri Suka!

Buat isteri yang selama ini rasa geli atau kurang gemar jika suami anda simpan janggut tidak kiralah janggut sejemput atau jambang, inilah masanya untuk anda ubah persepsi itu. Bagi yang suka dengan ‘aksesori’ lelaki yang satu ini, sememangnya anda seorang isteri yang beruntung kerana ‘aksesori’ ini banyak kelebihannya! Selain mendapat pahala berganda kerana ia merupakan …

Terlajak Mewah!! 8 Gambar Koleksi Beg Tangan ‘CHANEL’ Che Ta Ini Cecah RM220k, Buat Ramai Cakap Wow..!

Che Ta atau nama sebenar Rozita Che Wan sentiasa menjadi ikon inspirasi fesyen terutama bagi para ibu yang juga mahu mempelajari cara bergaya daripadanya. Tampil dengan gaya berhijab tersendiri, artis yang bergelar usahawan ini sentiasa keluar bergaya tidak kira di mana saja dia berada. Berani Untuk Bergaya Dia juga gemar memakai sedondon bersama suami dan …

Awalnya Disangka Kabel Pesawat. Penumpang Gempar dan Terkejut Besar. Tak disangka rupanya itu…

Dia yang sedang dalam perjalanan yang jauh untuk melawat saudaranya mengambil kesempatan untuk merakam gambar gambar pemandangan menarik di atas awan melalui tingkap pesawat. Setelah berpuas hati dengan foto foto yang baru diambilnya, dia lantas menyemak kembali hasilnya. Satu demi satu gambar disemaknya. Namun dia terkejut apabila salah satu foto tersebut kelihatan agak pelik.Pada foto …

Pekerja Zoo Diserang Singa Jantan. Singa Betina Ni Muncul Dan Buat Cam Ni… Semua Org Langsung Tidak Percaya Apa Yg Dilihat!

Satu kes mengharukan berlaku kat negara barat (negara mana tidak dapat dikenal pasti), di mana seekor singa jantan menyerang pekerja zoo, tapi diselamatkan oleh singa betina. Dua orang pekerja masuk ke dalam kandar singa periksan keadaan singa. Salah seorang pekerja berdiri paling dekat dengan dinding, di mana kat sebelah sana ada seekor singa jantan sedang …

Inilah Senarai 20 Wanita Tercantik Di Dunia! No 9 Tu Cantik, Buat Korang Tak Tidur Malam!

Siapa wanita paling cantik di dunia? Persoalan yang sangat umum, terutama untuk lelaki. Disebabkan itu juga, pelbagai majalah dan laman web membuat sebuah senarai-senarai mengenai wanita di dunia ini yang mempunyai paras paling cantik. Selain fizikal dan kecantikkan, masih ada beberapa faktor lain dimabil berat seperti selebriti, keyakinan diri, kecerdasan, populariti, dan skil. Walaupun fakta …